Magdalena Turowska-Kwapisz

Właścicielka firmy TK Training, Certyfikowany Trener biznesu standardu HRD BP, Trener Inteligencji Emocjonalnej, Coach MLC, Andragog

Absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu ze specjalizacją Edukacja Dorosłych. Certyfikowany Trener biznesu. Posiada uprawnienia do rekomendacji I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Trenera Umiejętności Psychospołecznych oraz certyfikat Szkoły Trenerów ALAMO Executive Training & HR Consulting. Ukończyła również profesjonalne Studium Coachingu Wielopoziomowego (Multi Level Coaching). Posiada także elitarny certyfikat Trenera Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering), potwierdzający realizowanie szkoleń efektywnych biznesowo. Założycielka firmy TK Training Szkolenia& Coaching.

Od zawsze praktyk. Specjalista w zakresie obsługi Klienta i kontaktów interpersonalnych - aktywnie sprzedawała usługi i produkty, budowała trwałe relacje z Klientami, była odpowiedzialna za profesjonalną obsługę Klienta, zarządzała zespołem w branży Doradztwa Personalnego. Swoje doświadczenie i kompetencje zdobywała pracując w biznesie i współpracując z kadrą menadżerską firmami z różnych branż, m.in. PKP Intercity S.A., Makro Cash&Carry, Danone Sp. zo.o., Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Dell Sp. z o.o., Dekra Polska Sp. z o. o., Telekomunikacja Polska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Okręgowy Urząd Miar, UsbKey4U, Cedar Sp. z o. o., Bereska Numizmatyka, Scout Travel 2, 2C Consulting, Towarzystwo Wiedza i Praktyka Sp. z o. o., Uniwersytet Łódzki. Posiada również doświadczenie we współpracy międzynarodowej z Chinami.
Współautorka programu szkoleniowego dla drużyn konduktorskich Ekspres Intercity Premium (Pendolino), przygotowującego drużyny do profesjonalnej obsługi pasażerów na najwyższym poziomie.

Współtworzy i uczestniczy w realizacji ogólnopolskiego projektu szkoleniowego przy współpracy z zagranicznymi partnerami, skierowanego do kadry menadżerskiej MŚP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw), działów zarządzania pracownikami 50+ i samych pracowników 50+. Jest też współautorem merytorycznym kompendium wiedzy dla pracodawców ,,Zdrowy i zmotywowany pracownik - Zadowolony pracodawca".


Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry zarządzającej z zakresu tzw. soft skills i inteligencji emocjonalnej, dotyczących min. motywowania pracowników, komunikacji menadżerskiej, zarządzania stresem w pracy zespołowej, zarządzania zmianą w pracy menadżera, etc. a także realizuje szereg szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta, typologii osobowości Klientów w procesie obsługi Klienta i sprzedaży, zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach.

Prowadzi też indywidualne sesje coachingowe dla liderów, szefów organizacji, przed którymi stawiane są nowe zadania, związane z awansem czy zmianą w firmie.

Entuzjasta rozwoju osobistego i odkrywania ludzkiego potencjału.
Prywatnie żona u boku mundurowego i mama 7 letniego Mikołaja.